Siirry sisältöön

Keskinkertaisuuden markkinat

Alla liuta pulloja, jotka eivät ole hääppöisiä. Ne eivät ole missään nimessä kehnoimpia tai katalimpia esityksiä, joita monopoli hyllyillään pitää, mutta eivät sen enempää tutustumisen väärtejä kuin ohikiitävät kasvot kaupungin vilinässä.

Keskinkertaisuus ei liity hintaan, sillä keskinkertainen voi olla kallista tai halpaa. Se ei myöskään liity menestyneisyyteen, sillä keskinkertaisuudella voi pötkiä pitkällekin, jos muoto on paremmassa kunnossa kuin substanssi. Keskinkertainen viini, jolla on onnistunut etiketti ja apunaan innovatiivinen markkinointi, voi olla todellinen hitti. Hieman kuten hyvännäköinen tusinapoppari, joka myy ziljoonia.

Mitkä pullot pääsevät henkilökohtaiselle ”niin keskinkertaista, etten oikeastaan muista olenko maistanut viiniä useamman kerran vai en lainkaan” -listallesi?

Disclaimer: en ole maistanut useimpien pullojen tuoreimpia vuosikertoja. Toisinaan kehitys kehittyy, joten varaan itselleni oikeuden olla menneisyyden vanki.

2 Comments Post a comment
  1. tuol on pari jotka on keskinkertaista paskempia. mitä niille pitäis tehdä?

    26 marraskuun, 2010
  2. Viinipiru #

    Mateus Sparkling on ihan kiva vähän makea vähän kupliva rose. Portugalilaiset ei muuta juokaan (eikä tee!).

    26 marraskuun, 2010

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggaajaa tykkää tästä: